Aproveitando que leron Maus na sesión anterior do club (podes premer aquí para ler máis), analizamos as características visuais deste libro. Preguntámonos porque o autor empregou un debuxo tan sinxelo e que finalidade oculta. Deducimos que imaxe e texto están fortemente vencellados, de aí que caracterice aos personaxes en animais tentando simbolizar a través das cualidades destes (porcos, gatos e ratos) a problemática social da época (polacos, nazis e xudeus).
Unha temática tan comprometida impide un debuxo realista e promove a sinxeleza do trazo para non entrar en competencia coas profundas reflexións que xera a temática social desta banda deseñada.
Feito por Santiago Piovene (4º ESO B)
Hai unhas semanas a profesora de Historia Andrea Moreno falounos da Segunda Guerra Mundial.
Recomendounos ler un libro, chamado Maus, que trataba deste tema, dos nazis e de Hitler, un ditador alemán que acabou coa vida de un millón de xudeus. Os personaxes do cómic eran animais, cada un representando a unha determinada raza ou grupo social, por exemplo: os xudeus viñan representados como ratas, os nazis como gatos, os polacos, como porcos, etc.
Uns días despois, veu a profesora de plástica Liliana Vázquez, cunha presentación no ordenador, foinos ensinando como facer un cómic, explicando ata o máis mínimo detalle. Deunos algúns consellos e tácticas e ofreceuse a axudarnos persoalmente a facer algún.
O que me pareceu máis importante foi a charla da 2ª Guerra Mundial, xa que non se estuda con tanto detalle na ESO e é un tema bastante importante e fainos reflexionar sobre algunhas cousas, que aínda seguen pasando agora no mundo.
No hay comentarios:
Publicar un comentario