PROXECTO MULTIDISCIPLINAR 19-20: A TECNOLOXÍA NAS NOSAS VIDAS

Violencia de xénero - 1º Ciencias e Tecnoloxía

No primeiro curso de Bacharelato científico estamos a traballar por grupos o tema da violencia de xénero. Un grupo está a escribir un diálogo entre un mozo e unha moza que representaremos o vindeiro día 25 de novembro.
Outros compañeiros están a escribir un relato orixinal sobre un caso de violencia de xénero dende o punto de vista da muller, o home, a tía, a filla e unha persoa allea á familia.
Outro grupo está a dibuxar un cómic no que se conta unha historia sobre o tema.
O último grupo escribiu as súas reflexións sobre os casos de violencia de xénero en adolescentes de 15 e 16 anos.
        DIÁLOGO CONTRA LA VIOLENCIA DE XÉNERO        
                1º BACHARELATO TECNOLÓXICO                

Anxo: noivo posesivo, celoso
Lorena: noiva
-Situación : ( Están na feria, Lorena quere pedir unha bebida e Anxo non lle deixa) so levan unha copa.

Camareiro : - Queredes outra copa?
Lorena : - Si, por favor .
Anxo : - Lorena , non bebas máis que despois fas tonterías.
Lorena : -Como que tonterías?
Anxo : - Si , xa sabes ó que me refiro, logo animaste a calquera.
Lorena : - Eu? Se cando saio so estou contigo ou coas miñas amigas.
Anxo : - Iso o fas cando estou eu , pero cando che deixo soa non sei eu.
( Se marchan ).

( Falan ó día seguinte na casa de Anxo ).
Lorena : - Onte pasacheste un pouco, e máis diante do camareiro.
Anxo : - Eu? E que vendo como ías vestida con aquela saia tan curta, podíaseche acercar calquera e se estabas bébeda igual facías algunha tontería.
Lorena : - Ti estás parvo, sempre co mesmo, es un celoso, sabes que non vou facer ningunha tontería e se levaba esa saia era por que me gusta e víame guapa.
Anxo : - Eu digocho porque te quero solo para min. E non me gusta que vaias vestida para que todos te miren.
Lorena : - Tes que confiar en min e deixar de ser tan celoso.
Anxo : - Eu quero confiar en ti pero o outro día dixerónme que te viron saír do colexio con Pablo.
Lorena : - Sabes que Pablo é so o meu amigo e so estabamos falando!
Anxo : - Sempre co mesmo … Iso é que non me queres. Isto non vai a ningunha parte.
Lorena : - Non Anxo por favor! Sabes que eu querote moito.
Anxo : - Pois demóstramo.
Lorena : - Vale, non volverei falar con Pablo e nin porei a roupa que non che gusta, pero non me deixes.
Anxo : - Está ben, espero que sexa así.

No hay comentarios:

Publicar un comentario