PROXECTO MULTIDISCIPLINAR 19-20: A TECNOLOXÍA NAS NOSAS VIDAS

PERE TOBARUELA: Viaxes dun can de palleiro

Editorial: Santiago de Compostela. Sotelo Blanco Edicións, 2009
ISBN / ref: 978-84-7824-573-4
Sinopse:
Novela dirixida especialmente ao público xuvenil na que un can de palleiro narra as aventuras que compartiu con Ulises. Trátase do famoso heroe grego? Si, pero segundo este can de palleiro, Ulises non era grego, era galego, concretamente do Xobre, unha antiga vila de pescadores que hoxe forma parte da Pobra do Caramiñal.

“Eu son un can de palleiro, un can de aldea. Coma quen di, un ninguén. O meu nome non importa. O realmente importante desta historia é a historia mesma. Unha aventura popularmente coñecida como A Odisea.
Non son, nin moito menos, o célebre can Argos, sempre fiel a Ulises. Argos morreu. Era o típico can de raza: estilizado e de boa planta, pero pouco afeito ás emocións fortes.
Eu son un sinxelo can de palleiro orixinario da Barbanza. Miña nai abandonárame cando era un cativo. O meu amo Ulises atopoume...”

Para saber máis sobre Pere Tobaruela...

No hay comentarios:

Publicar un comentario