Proxecto biblioteca: Xénero e identidadeda columna da esquerda para acceder aos posts
Actividades xerais 2013-14
Colaboracións con outras entidades
Formación de usuarias/os
Boletíns
PROXECTO DE BIBLIOTECA: XÉNERO E IDENTIDADE
| Enquisa roles de xénero | |
| Enquisa ciencia e xénero | |
| Hamlet - Documentation | |
| Violencia de xénero - 1º Humanístico | |
| Violencia de xénero - 1º Ciencias e Tecnoloxía | |
| Encontro con Jéssica Míguez Lago, cabo da BRILAT | |
| Encontro con Carolina Iglesias, psicóloga | |
| Hamlet - Documentation / Our work | |
| Exposición: Ciencia e xénero no século XXI | |
| Gender roles in commecials | |
| A Cincenta que non quería comer perdices - 1º ESO | |
| Rede de Escolas de Amnistía Internacional - Encontro con Susana Muíños | |
| Gender violence in music | |
| Xénero e poesía: Recital de Silvia Penas | |
| Exposición: Xénero e Identidade - Lecturas filosóficas | |
| Exposición: Mulleres emprendedoras | |
| Visita á Casa Museo Pardo Bazán | |
| Gender roles - Glossary of terms and concepts | |
| Mulleres galegas - Presentacións de 2º de PDC |
ACTIVIDADES XERAIS 2013-14
| Mochilas viaxeiras | |
| Concerto TERANGA | |
| Concurso de Relato de Terror | |
| Día da Biblioteca 2013 | |
| 6 charlas filosóficas - A revolta dos animais | |
| Encontros con autores - Miguel Anxo Fernández | |
| Mindfulness | |
| Exposición: "Ler ciencia na biblio" |
COLABORACIÓNS CON OUTRAS ENTIDADES
| Día da Biblioteca 2013 (Biblioteca Pública Municipal) | |
| Recollida de móbiles - Preparación (Rede de Escolas de Amnistía Internacional) | |
| Día da Paz 2014 - Coltán (Rede de Escolas de Amnistía Internacional) | |
| Día da muller 2014 - Encontro con Susana Muíños (Rede de Escolas de Amnistía Internacional) |
FORMACIÓN DE USUARIAS/OS
| Presentación da biblioteca para 1º de Bacharelato - Materiais | |
| Presentación da biblioteca para 1º de Bacharelato - Visita |
BOLETÍNS
| Boletín Nadal 13-14 | |
| Filosofía... en cómic !!! | |
| Ler ciencia na biblio | |
| Xénero e Identidade: Lecturas filosóficas |







No hay comentarios:
Publicar un comentario